Saturday 11 November 2017

Forex Suksesverhale 2013


Forex Blog Dit was 'n goeie lees, dankie, sal jy omgee om ruil bande met my. I8217ve onlangs gepos 'n paar dinge oor Forex op my blog, kan jy omgee om dit 'n blik te gee. Dankie Hierdie webwerf is net nog 'n bullshit scam8230. Wat 'n lam artikel. BS, 100 saamstem, vrede van shi Ek dont weet hoe om achived in ooreenstemming wining maar ek weet net basiese forex begin. 'n geruime tyd sukses, maar eendag Ara nie goed om handel te dryf, In forex maak nie saak hoe tegniese jy gebruik of strategieë, 'n paar hoe sommige wat gebeur is op die ou end losprys soveel plaas om te probeer groei 'n wins in buitelandse valuta buisnes8230just in 6 maande, dit beteken nog baie moeilik om ware geluk te kry, vyf het ek nooit gesien dat mense in hierdie wêreld het baie ryk in forex, was hierdie ware gereed om my tweede rekening te begin. Eerste een gebombardeer. Jy het extreem versigtig op die handel te wees en die grootste ding is om te weet wanneer om nie te handel. Ek handel altyd korttermyn 8220less dan een day8221 nou en altyd handel oor die tendens van die betrokke mark vir die week. Op dié manier ten minste ek gewoonlik rem selfs. In een week op 'n 50k praktyk Ive gekry dit tot 60k. Dis die gebruik van nie tot stilstand kom en kyk dit die hele dag lank. Jy het te weet wanneer om te wag en wanneer om te sny. Dit is 'n baie moeilike mark, maar ek kry die gevoel Im om dit af. 10k per week is 'n goeie salaris te my. Hoop ek kan dit vol te hou wanneer sy vir die regte. Kyk vir my naam in die nuus. Of nie. Ons sal Muhahahaha sien. Rich Antwoord: 25 September 2010 by 13:57 Tech8230you sê handel met geen stop. There8217s geen wonder jou eerste rekening gebombardeer. Beveilig jou rekening ten alle koste Daar is geen pret in nie in staat is om die toilet, kombuis besoek of net geniet die lewe as gevolg van dat jy jou kaarte te kyk dopgehou my tot stilstand kom. Ek het begin om hulle in ongeveer 50 pitte stop verlies van my huidige posisie. Hoe groter ding is ek sal nie in staat wees om 'n 50k rekening te finansier. Im gaan die praktyk gebruik vir 'n paar maande eerste. En die marge is wat jy kry op kleiner rekeninge. My eerste rekening actualy gebombardeer, want ek het 'n autmatic koop in die verkeerde plek en slaap wanneer dit gekoop. Ek didnt verstaan ​​die sagteware goed genoeg en dit was 'n volledige ongeluk. Pratice maak bykans perfekte ek sê. Ek was in my eerste rekening 250 uit my beginspan balans binne 'n maand. Net dat een fout gedood. Im sfeer van nie geld weg te gooi kan ek Ethier al verloor. Sterkte almal. Iemand wat ek ken begin handel, maar verloor dit alles, dan het hy probeer om op te lei op demo rekeninge, hy opgelei om sy aanvanklike 8220deposit8221 X5 kry en het dit 3 keer per row8230 Klink redelik hard en dit neem baie tyd, maar hy het so baie geleer , he8217s nou mooi winsgewende :) aan 500 op die aanvanklike deposito is nogal 'n sukses in my 3de jaar handel deeltydse, verloor net meer as 2k die eerste jaar, het 'n 3k wins die tweede jaar en oor, selfs vir 2011. Ek het net meer as 65K op die lyn op 'n daaglikse basis. Ek het lang termyn posisies wat ek het gehou en hou toe te voeg tot in die AUD / JPY en CAD / JPY sedert 2009 en 2010. my doel is om soveel posisies in die AUD, CAD en NZD teenoor die JPY as wat ek kan bekostig stig 'n avglt83 en hou totdat hulle bereik 105. i039ve is margined uit, hou my neute, bid en huil almal op dieselfde tyd en dan lag in histerie as 12k gewin spikes die dag forex-heroïen vir dobbel verslaafdes baie geluk al It8217s 'n mooi geduld jy, meneer Dankie vir die skakel, sou ek nooit gedink dat daar forex aangaan in Beruit It8217s vir seker moontlik om winsgewend te wees in die forex mark wees net bewus patrone en handel gewoontes te verander baie, baie gereeld, so wees bereid is om jou strategie aan te pas by hierdie. Ek persoonlik gebruik Fann (biblioteek om jou eie opgeleide neurale netwerk om enige patrone wat jy wil om dit te erken erken implementeer) en uitgebrei dat dit gebruik word in buigsaam neurale netwerk boom (s). Ek lei (outomaties) 'n volledige nuwe een elke twee weke so my netwerk is up-to-date met die mark en die nuwe handelsmerk gewoontes. I8217ve geprogrammeer ook my eie risikobestuur my blootstelling van 'n bedryf vlak, maar ook op 'n balans vlak te beperk. En baie van die ander cool stuff. Ek het handel met die winste. Vanjaar (2012) Ek het 'n nuwe weergawe van 500 wat 680,000 aan die einde van Maart (minder as 3 maande) bereik. Te danke aan facetten maksimum scoort uit lotsize van 99 die aandele kurwe is nie meer paraboliese up, maar het reguit uit, maar nog steeds opgaan. I8217m tans programmering al hierdie dinge in 'n versendbare produk en wil om dit te verkoop aan almal. Ek doen dit om die 1 persent veg deur dreineer hul banke ( 'n bietjie) met baie, baie mense and8230 om nog ryker uit al die commissions8230 natuurlik) Sterkte aan julle almal geword om jou strategie There8217s meer as een manier om dit te doen mislukkings lei tot sukses (Edison), net don8217t opgee, dit het my 4 jaar nou om dit te kry op hierdie vlak. Genoeg vir nou, hoop om jou te maak al ryk volgende jaar Leave a ReplyLinks Borge 4templates Lae Koste Hi-kwaliteit Templates TemplateMonster lewering van die beste Templates op die Net tekstlink advertensies gelde gemaakte jou webwerf Fotolia Gratis voorraad beelde of vanaf 1 Dreamstime laagste prys vir die hoë gehalte Stock Foto Dream Host Premium webhosting wyse woorde quotGreat werke uitgevoer word nie deur 'n sterke, maar deur perseverance. quot Support style hout As jy belangstel in die ondersteuning van my werk is en wil byvoeg, is u welkom om 'n klein donasie te maak deur middel van die skenk skakel op is my webwerf - dit sal 'n groot hulp wees en sal sekerlik waardeer word. ,. , -. , -,. . ,,,,,,,,. ,,,,,. , -, -,,. ,,. ,,,. . ,,,. ,,. ,. :. ,. ,,. . -,. ,. ,. ,. ,,. 2000, 20000,. -. -,. ,,. :,. ,. ,. 1969. Quantum (-). Quantum. ,. ,,. . 1965. . . . . 5,. ,. (),. . ,. ,,. . 18,, 12415 2. 2003-2006 fx. : 2. ,. ,. : -. 70. ,, 400, 200. ,. ,. ,,,. ,. 21:,:. ,,, -,. ,. FXFINPRO kapitaal. ,. . :. :,,, (Forex), (CFD),,,. ,. ,. ,,,,. ,,,, -. ,: Fxfinpro pfx Finansiële Professionals Beperk, HY 237840. 82 Nikou en Despina Pattichi Laan, Maritania Hof, Kantoor 101, Kato Polemedia, 3070 Limassol, Ciprus. Pfx Finansiële Professionals Beperk (CySEC) 193/13. Pfx Finansiële Professionals Beperk (MiFID): pfx Finansiële Professionals Beperk,,,:,,, (Forex), (CFD),,,. ,,,,. ,,,, -. ,. FXFINPRO KAPITAAL pfx Finansiële Professionals beperk. HY 237840 (CySEC) 193/13. Die meeste handelaars gehoor of gelees dat 95 mense wat hul hand te probeer in die markte misluk om geld te maak dit is 'n baie algemene mite dat wyd gesirkuleer rondom die internet en elders. Tog is hierdie mite nie gebaseer op enige vaste bewyse of statistiek, dit is eerder 'n algemene stelling wat feitelik korrek en gewoonlik gebaseer op breë aannames en gebrekkige logika. Ongelukkig, hierdie mite inhibeer ook baie handelaars van hul volle potensiaal te bereik en vestig misplaaste vrees in hulle gedagtes van die begin af van hul handel loopbaan. 'N vinnige nota: As jy hierdie artikel klaar is, druk die 8220facebook soos button8217 en laat 'n mooi kommentaar aan die onderkant van hierdie post. Onthou om dit te deel rondom met ander :). So, wat is jou kanse op sukses as 'n forex handelaar Dit is 'n baie belangrike vraag wat sommige logika-gebaseerde bespreking verdien, eerder as die vae algemene stellings wat ons so dikwels lees op die internet. Kom ons pak hierdie vraag reg van voor met 'n paar ondersteunende bewyse en logiese denke, sal hierdie hopelik gee jou 'n paar vertroue en elimineer sommige van die Im net nog 'n gedoem handelaar gedagtes dat jy geen twyfel gehad het of tans met. Watter persentasie van die handelaars maak geld, maar is nie Professionele Dit is 'n baie belangrike vraag met verreikende gevolge. Kortom, daar is altyd mense om geld te maak in die markte in teorie, vir elke verloorder is daar 'n wenner. Maar konsekwent om geld te maak is 'n ander storie, so oor die lang termyn is daar gaan minder handelaars wat geld gemaak het as wat geld verloor het nie. Maar, terwyl 95 van handelaars mag nie professionele of voltydse handelaars, beteken dit nie dat 95 van handelaars hoef geld te maak oor die lang termyn. Laat ek verduidelik as handelaars, dont ons moet poog om professionele reg uit die hek, in werklikheid, met so 'n onrealistiese verwagtinge wees word dikwels wat veroorsaak begin handelaars te oor-handel en oor-hefboom hul rekeninge. Jou doel as 'n forex handelaar moet aanvanklik 'n wins te maak elke maand, as jy dit vir 'n lang tydperk van die tyd kan doen, is jy 'n winsgewende handelaar, nie professionele nie, maar winsgewend te maak. Dus, deur net die doel om 'n wins te maak elke maand, jou statistiese kans van handel sukses sal ongelooflik spring. As jy leer en 'n meer vaardige handelaar, kan jy jou doel te skuif van voordeel elke maand om voordeel elke week, en dan uiteindelik om pro-handel oor tyd wat jy sal sien jou handel te verbeter en jou handel rekening te groei. Maar, vir nou is dit belangrik om die onderskeid tussen professionele of voltydse handel en bloot 'n winsgewende handelaar of deeltyds forex verstaan. So, is dit vanselfsprekend dat handelaars wat daarop gemik is om net geld te maak en 'n goeie handelaars, eerder as om met die oog op 'n professionele handelaar geword dadelik, sal 'n veel groter kans op sukses in die markte oor die lang termyn te hê. Daar is redes waarom dit so is, ek verwys na sommige van hierdie in die vorige paragraaf, maar die moeite werd te verduidelik dit in meer detail Die primêre rede waarom jy is meer geneig om sukses te ervaar in die markte as jy inbel jou verwagtinge van professionele handel reg uit die hek, is omdat jy sit op 'n veel meer voordelig emosionele punt as die verwagting dat hy 'n pro die eerste maand wat jy begin handel dryf nie. Wanneer jou verwagtinge is meer in lyn met die realiteit van die saak, sal jy minder begeerte om oor-handel, en jy sal minder begeerte om groot posisie groottes sowel handel voel het. Aangesien jy net mik om 'n paar wins elke maand, jou versoeking om oor-handel en oor-hefboom is veel minder as wat dit sou wees om as jy voel gedwing of verplig word om 'n bestaan ​​uit jou handel so gou as moontlik te maak, wat Ongelukkig wat die meeste begin handelaars voel wat hulle nodig het om te doen. Aangesien jy geen druk om te vertrou op jou handel uitsluitlik vir inkomste voel, jy vry meeste, indien nie alle van die emosionele band om jou ambagte en om die geld wat jy het op die spel. Dit is 'n baie belangrike punt wat verreikende gevolge op jou sukses as 'n handelaar het. Die vrystelling van jou emosionele band van die mark so veel as wat jy kan is die maklikste en vinnigste manier om sukses in die markte ervaar, en dit word gedoen deur 'n realistiese verwagtinge, wat beteken dat nie verwag om 'n voltydse handelaar wees dadelik, met ander woorde , Forex sukses kom van binne. So, gegewe die feit dat jy winsgewend kan handel as 'n deeltydse handelaar, die statistieke van mense wat handel dryf en eintlik 'n bietjie geld elke maand is waarskynlik nader aan 20 tot 30, dalk selfs meer, dit is veel hoër as die 5 10 ons so dikwels hoor. So, wat is jou kanse om werklik om geld te maak as 'n forex handelaar Ok, laat nou gaan tot 'n werklike feite en syfers, sodat jy kan sien vir jouself wat jou benaderde kanse is om geld te maak as 'n forex handelaar met 'n effektiewe forex strategie teen 'n handelaar sonder enige strategie glad. Ek gaan hierdie benadering in terme van risiko beloning, basies die risiko beloning verhoudings sal die kontrole groep en die handel strategie of inskrywing metode sal die veranderlike groep wees, vir almal van julle wetenskap freaks daar buite. So, laat die eerste blik op wat dit neem om 'n gelykbreekpunt handelaar in terme van risiko beloning wees. Soos jy kan sien in die onderstaande grafiek, met 'n risiko beloning van 1: 1 wat jy het om te wen 50 van jou ambagte te gelykbreek. As jou risiko beloning beweeg op wat jy kan minder van jou ambagte te wen en nog gelykbreek n risiko beloning van 1: 2 vereis slegs wen sowat 33 van jou ambagte te gelykbreek te kry, en 'n risiko beloning van 1: 3 vereis dat jy net oor wen 25 van jou ambagte te gelykbreek, 'n blik op die grafiek: As jy 'n handelaar wat net maak 1 keer risiko op elke handel wees, jy het om te wen 66 van die tyd met 'n risiko beloning van 1: 1, 50 van die tyd met 'n 1: 2 risiko beloning, en met 'n 1: 3 risiko beloning jou wen persentasie kan so laag as 33 tot 'n 1R wins te maak. Ek bespreek dikwels die krag van risiko beloning in forex. en vir 'n goeie rede, dit is 'n konsep elke handelaar moet verstaan ​​en dit is die beste manier om te sien hoe laat jou wenners uit-tempo jou verloorders maak suksesvolle handel easer te bereik. Maar risiko beloning is nie die enigste ding wat 'n handelaar winsgewende oor die lang termyn maak. Jy moet ook 'n hoë-waarskynlikheid handel rand soos prys aksie. Dit sal grootliks vermeerder jou algehele kans om geld te maak op 'n gereelde basis in die markte, soos ons hieronder sal sien. Die grafiek hieronder aan die linkerkant vertoon hoeveel wenners verwag om gelykbreek met geen spesifieke handel rand, basies, oor 'n lang-reeks van bedrywe, jy sal gelykbreek met die wen van 50 van die tyd op 'n 1: 1 risiko beloning verhouding, 33 van die tyd op 'n 1: 2 risiko beloning verhouding, en 25 van die tyd op 'n 1: 3 risiko verhouding. Met net ewekansige inskrywing en risiko beloning in forex. jy is geneig om net te voer oor die lang termyn om gelykbreek. Vergelyk nou hierdie ewekansige inskrywing risiko beloning model met die grafiek op die regte dit wys jou benaderde kanse om te wen met 'n hoë-waarskynlikheid handel rand soos prys aksie handel strategieë in samewerking met die krag van risiko beloning Let daarop dat jou kanse om te wen eintlik afneem as die risiko beloning verhouding toeneem, dit is omdat jou doel is verder weg en jou stop verlies bly dieselfde afstand, dus die persentasie van jou stop om getref verhogings as jou doel toeneem, sodat ons nodig het om die kans in ons guns soveel as stapel moontlik deur die gebruik van 'n hoë-waarskynlikheid inskrywing metode soos prys aksie. Deur die ontleding van die beelde bo ons kan duidelik sien dat die 'n opgevoede handelaar wat 'n stewige forex plan het en wie weet presies wat hul voorsprong in die mark, het 'n veel hoër waarskynlikheid van om geld te maak as 'n nie-opgevoede handelaar wat in wese toetrede tot lukraak. Die rede waarom die meerderheid van die handelaars geld verloor is omdat hulle nommer 1 nie verstaan ​​risiko beloning en forex geld bestuur. en nommer 2 hulle het nie werklik bemeester 'n hoogs-doeltreffende handel strategie soos prys aksie. So, moet jou eerste prioriteit as 'n handelaar te wees om hierdie twee dinge te bemeester. Om geld te maak in Forex is nie onbereikbaar Die kans van julle besig om 'n winsgewende handelaar is baie goed as jy dit doen, sien ek het nie gesê professionele handelaar. Die rede waarom ek didnt sê professionele handelaar is omdat as ons hierbo genoem, jou doel met die eerste moet wees om 'n winsgewende handelaar geword elke maand. Dit is 'n baie meer haalbaar doel reg uit die hek. Deur dit te doen sal lig jou kanse op sukses dramaties omdat dit jou 'n realistiese doelwit sal gee en sal jou toelaat om die algemene foute so baie handelaars maak voorkom as gevolg van die feit dat hulle probeer om te jaag in 'n pro dadelik. Begin met 'n plan om handel te dryf deeltydse suksesvol, moet julle gesindheid wees om handel te dryf minder en wins meer / stel en vergeet. Ten slotte wil ek net sê dat ek terugvoer van my lede al die tyd e-pos en getuigskrifte van mense wat werklik is draai die hoek in hul handel, nie omdat hulle professionele voltydse handelaars, maar omdat hulle opgehou het die bloeding en is besig om die krag van effektiewe geldbestuur en prys aksie handel te sien in kombinasie met mekaar. Eenvoudig met 'n stewige onderwys in 'n doeltreffende handel strategie en werklik te bemeester is dit grootliks verhoog jou kanse om geld deurgaans in die markte. As 'n forex-afrigter is dit my doel om handelaars te stoot op die regte pad wat hulle die beste kans op sukses in die Forex mark gee. So, dit gee my groot tevredenheid om te weet dat ek so baie handelaars deur die kwaliteit van die inhoud wat ek aanbied en die herhaling van die konsepte leer ek het gehelp, want dit gee handelaars 'n veel beter kans op die maak van geld deurgaans as wanneer hulle geen formele forex onderwys of geen doeltreffende handel metode. Soos ek geleer het, toe die handel prys aksie met 'n verhandeling van plan, my risiko beloning verhouding gelyk wins. Toe ek consistantly baat dit, my natuurlike reaksie is om my risiko beloning verhouding verhoog. As gevolg van my emosies beland ry die versoeking om oor handel ter wille van my selfvertroue. Toe ek verlies ervaar ek heroorweging my strategie en verwyder my emosie en gaan terug na my verhandeling van plan. Gelukkig het my drumpel om behalwe verlies stuur vir my 'n 8220alarm8221 my vertel om te stop, te herstruktureer en te hersien my metodes. Soos altyd jou woorde van wysheid is 'n bevestiging van my eie proses. Dankie Nial. Dankie Nial, ek het so baie van jou lesse geleer. Risiko beloning is so belangrik in FX handel. Dankie vir om soveel energie om artikels, video's, daaglikse Commentry voorsien. Dit learntotadethemarket lidmaatskap is 'n groot waarde vir geld. Tauqeer Khan sê: Dankie Nial, 'n groot artikel, 'n goeie ware les. Vir 'n geruime tyd, ek verloor geld weer en weer sonder enige beheer, maar ek moet erken ek dat my reaksie op die mark is soos 'n dobbelaar, geen princple, geen geduld, reël of enige plan. I sal suksesvol in die handel, maar Ek moet hierdie slegte gewoontes te verander en vir ever. Either vashou aan die reëls of vergeet om die trading. That is die promise. Thanks Nial vir openning my oë so baie keer en dit sal wees die laaste time. I het dit baie geniet hierdie artikel, 'n baie waardevol lesson. thanks Piotr Janiga sê: Dankie vir hierdie artikel Nial, I8217ve is na aanleiding van byna al jou artikels vir 'n goeie paar rygoed en vind hulle baie baie nuttig. I8217ve begin handel werklike geld 'n week gelede, maar net vinnig uitgewis my rekening en nou sit I8217m en dink wat verkeerd geloop het. Ek kan sien dat ek didn8217t volg jou advies en wou geld te vinnig te maak. Die dinge wat jy kom met hierdie tyd is net toegesluit in 10. Dankie vir daardie Soos jy sê: IN TEORIE vir elke verloorder is daar 'n wenner of vir elke wenner is daar 'n verloorder. In die praktyk word hierdie absoluut verkeerd. 'N Groot deel (indien nie die grootste) van die deelnemers in die forex mark is entrepreneurs en regerings die aankoop van buitelandse produkte. Hulle moet hul eie geldeenheid verander na die buitelandse valuta om die rekeninge te betaal. Hulle is nooit verloorder en koop van die wenners Karl. Ek don8217t dit heeltemal eens met jou kommentaar, maar 'n paar van wat jy sê is korrek. In teorie. vir elke verloorder is daar 'n wenner in forex. maar ek stem saam, dit is nie waar nie. Daar is 'n klein groepie van handelaars / regerings en banke wat 'n baie groot deel van die mark te beheer, en hulle is nie die handel, is hulle basies net 8216exchanging8217. Die ding om te onthou is. maatskappye en banke kan nog 'n wins / verlies wanneer 8216exchanging8217, maar it8217s gemeet in 'n ander manier. Neem byvoorbeeld 'n Australiese uitvoerder verkoop na die VSA. Hy is die verkoop van dinge in dollar. en op die oomblik is hy om 20 minder wins as hy 2 jaar gelede sou hê. Verskansing geldeenheid is ook 'n riskante besigheid vir hierdie groot spelers, en baie gevang. Die groter spelers in die fx mark kan nog wen en verloor. selfs al is hulle nie altyd deelneem as handelaars Andrew treby sê: Groot artikel Nial, slaan die spyker op die kop met nuwe handelaars wat waarskynlik amp why. I soos die manier waarop jy 'n 8220back om basics8221 benadering tot handel hou slaag is, die bevordering van probeer amp getoets risiko amp beloning wette van die saak wat noodsaaklik is vir sukses Vriendelike groete-Andrew T. Errr8230. net een ding wat ek don8217t verstaan: As jy nodig het 50 oorwinnings te wees op 'n 1: 1 risiko: beloning verhouding, 33 op 'n 1: 2 r: r en 25 op 'n 1: 3 r: r shouldn8217t wat jy nodig het net meer as diegene figure om wins te maak. Byvoorbeeld, as ek moet net 33 te wees op 'n 1: 2 r: r dan 34 oorwinnings op 'n 1: 2 r: r moet vir my 'n wins te maak. Hoekom wys die tabel 50.: P Ons praat oor wat dit neem om 1 R. ons nie net sê 8216any profit8217 maak. Die tabel stel ons probeer om aan te toon. Hi Nial, 'n groot dankie vir hierdie waardevolle information. This is 'n aanmoediging vir ons nuwe handelaars en gee ons 'n nuwe positiewe denke wat anders is as wat ons tevore enige geleer byna oral op die internet. You8217re een eerlike onderwyser en is op soek na uit na die aansluiting by jou betaal handel forum soon. Thanks jy 'n seën vir us8230 baie goeie artikel Niall en tydige vir myself as ek gewees hersiening my handel oor die afgelope paar weke en it8217s baie duidelik dat I8217m handel te veel met die verkeerde ratio8217s maar aan die positiewe kant I8217m om te vang met die prys aksie as I8217m om die wenners net nie te laat hardloop. Een ding wat moet genoem is die behoud van 'n joernaal van al jou ambagte as 'n lewende dokument wat 'n nuwe handelaar soos ek gee 'n punt van verwysing na ontleed what8217s gaan reg of verkeerd. Pas by LTTM en I8217m beïndruk met lid siteOnline Trading Sukses Story 8211 130 verander in 16k in 9 maande Deel op Facebook Tweet op Twitter Binêre opsies het in my lewe deur my man. 'N Paar jaar gelede het hy deur 'n fase waar hy homself gunstelingspanne as 'n bietjie van 'n belegger. Hy koop alle vorme van boeke oor die onderwerp, het Bloomberg nuus oor dag en nag, en uiteindelik op binêre opsies as sy voorkeur-metode van die saak. Ek moet hier waarskynlik sê dat my man, soos baie mense van sy generasie, gaan deur fases, ons huis dra die littekens van sy laaste inval in die wêreld van D. I.Y (my kombuis is nog steeds sonder 'n vloer). In elk geval was hy redelik gemiddeld binêre opsies handel. Te ongeduldig, te gretig om handel te dryf. Hy didnt verloor 'n vreeslike klomp geld, maar dan het hy nooit werklik gemaak enigiets nie. Toe hy uiteindelik val sy handel gier het hy sowat 130 gelaat in sy rekening en ek het hom gevra of ek 'n toneelstuk op dit kan hê. Om sy gewone chauvinistiese self was hy dismissive oor my vooruitsigte as 'n aanlyn dag handelaar. Hoe kan 'n nederige huisvrou verstaan ​​die ingewikkelde problematiek van die markte wêrelde beter as die eienaar van die huis Wel, om die lang storie kort te maak, as jy teen hierdie tyd het ek uiteindelik om Chris beskaam mag insamel. Hes nog nie heeltemal oor dit en hoes en proes in die agtergrond wanneer Im besig handel. In 6 maande Id geneem dat 130-3500, nie 'n groot sukses storie, maar dit is met inagneming van al die verliese wat ek gemaak het. Ek erken dat dit was nogal 'n steil leerkurwe vir my en Id nog nooit so iets gedoen voor. Van 6 tot 9 maande het ek ons ​​handel balans (sien hoe ek skryf ons en nie my. Altyd die spanspeler my) uit 3500 16700. Met daardie geld het ek die professionele mense in en klaar die kombuis myself, en die gang. Jy kan dink hoeveel hierdie sorg vir groot struikelblok vir hom, maar ek dink dat diep, selfs al het hy het 'n snaakse manier om dit, hy is eintlik trots op my. Die sleutel tot my sukses is die bevinding dat ek het 'n instinktiewe begrip van 'n baie spesifieke handel strategie. Manier voordat iemand het my vertel iets oor ondersteuning en weerstand lyne ek hulle instinktief te maak van die bate kaarte Ek is die monitering. Ek het 'n begrip van die punte buite wat 'n bate gelyk om uit te vind dit moeilik om te styg bo of alternatiewelik onder val. Dan basies na die opstel van hierdie lyne Ek sal hulle slyp in die loop van 'n uur deur te sien hoe die mark presteer met betrekking tot hulle. Dan en slegs dan sal ek begin om handel te dryf. Die bate didnt regtig saak, of dit nou 'n geldeenheid paar, 'n kommoditeit, 'n voorraad of 'n indeks van my metode blyk te werk vir my. Alhoewel ek sal sê dat die meer vlugtige die prys aksie van die bate, hoe meer geleenthede daar te sluit in winsgewende bedrywe. Ek didnt gebruik tegniese aanwysers op die eerste, maar later het ek gevind dat RSI en MACD is albei baie aanvullend tot my styl van die saak. Die gebruik van dan saam met my eie tegnieke gehelp om my suksessyfer met sowat 10 15. Trading binêre opsies is geweldig opwindend, veral wanneer jy voel jy iets vir die eerste keer ontdek en ontwikkel jou eie vaardighede as in my ervaring. Dit het my gehelp te word 'n meer produktiewe lid van my familie en nou die kinders dit nie gaan om pa eerste wanneer hulle geld nodig het, kom hulle altyd vir my. Dit alleen is genoeg vir my om aan te beveel handel binêre opsies aan ander. Dit het my lewe en die lewens van die mense rondom my verander. Groot artikel. I8217m begin om te leer oor binêre opsies (onderteken met Cedar Finansies) en I8217ve gesien hoe 'n baie meer mislukking stories as sukses stories8230matter van werklikheid byna 90 van die resensies wat ek gelees het oor binêre handel is negatief. Maar baie geluk met jou sukses in die handel (en om jou man in die skande lol.) Dankie. Ek dink die resensies op hier is heeltemal vals en ontwerp om nuwe, beginner, en onervare handelaars lok om aan te meld met die makelaars geadverteer op hierdie webwerf. Asseblief bied 'n soort van 'n bewys dat die getuigskrifte is nie absoluut bullshit. Ek stem saam, wat soos 'n swak Lifetime fliek geskryf. Groot sukses storie, as ek deur 'n paar maande van binêre opsies handel met versuim het gegaan, ek het geleer dat vroulike persoonlikheid daarvan om meer geduldig is die belangrikste element in die handel sukses in binêre opsies. Hierdie vlak van geduld is uiters skaars in mans. Ek is ook 'n man. Wil jy meer sukses

No comments:

Post a Comment