Friday 24 November 2017

Swart Hond Handel Stelsel


BlackDogSystem Review Besoek webwerf Ek het met die honde vir laaste nege maande of so nie. Ive reeds in 'n posisie om live ambagte en die belangrikste winsgewende kinders maak. Sonder enige twyfel, het dit slegs moontlik vir twee dinge, naamlik (1) 'n goeie stelsel en (2) 'n groot ondersteunende gemeenskap Im gonna gaan 'n bietjie oor die punte. Swart Hond stelsel het alles wat mens nodig om die FX handel wanneer dit kom by te voeg aanwysers en templates om die grafiek, nie 'n enkele meer aanwyser is nodig om 'n winsgewende handel te maak. In die tweede plek is Swart Hond stelsels goed gedefinieer en beskryf met visuele voorstellings wat dit makliker maak om te verstaan ​​maak. Enige ernstige handelaar kan maak as behoorlike studietyd en voorraad tyd belê. Nou kom die tweede punt in gesprek wat die ondersteuning van die gemeenskap 'n mens kry net na (s) hy registreer vir die stelsel. Ek is nie nou eers gaan veel daaroor. Ek het net een woord om die gemeenskap te beskryf - die beste. Nadat dit alles, het gesê voordat ek pen neer, vir diegene wat nog nie 'n stelsel werk vir hulle te doen, wil ek sê dat die stelsel werk net wanneer jy wil om dit te. Dit is julle wat moet werk en gee dit 'n behoorlike gaan nie, want jy rond sal gebruik word om dit nie andersom. Gelukkig handel vir alle Muktadir Swart Hond Trader. Ek het baie slegte resensies gepos op BBV onlangs, en ek het gedink dit goed om te plaas 'n positiewe resensie vir een van die min FX produkte Ive ooit gebruik wat nuttig / winsgewend is. Laat dit bekend wees dat ek net die hersiening van die forum / stelsel self. dit is nie 'n sein diens. Daar is in die eerste plek 'n opvoeding site met 'n kerngroep van toegewyde lede. Hierdie lede het hulself bewys as goeie handelaars wees en is baie vrygewig met hulle tyd. DIE REAL sterkte van die BD-stelsel is die COMMUNITY handelaars wat dit omring. waarvan sommige al vir vyf of ses jaar. Toe ek besig was om op my voete in die vroeë 2011, het ek talle aanbiedinge vir een-tot-een afrigtingsessies via Skype - en nie net uit Swart Hond Dave. Ook uit ander kern lede. So ver as die stelsel self. Ek het eintlik huiwer om dit te noem 'n stelsel. Daar is baie meganiese stelsels daar buite wat jy kan gebruik, met vaste reëls. Ek het my regmatige deel gekoop en het my regmatige deel van die geld. Ek dink wat is nuttig om te weet oor hierdie forum is dat daar riglyne en basiese aanwysers wat gebruik word, maar jy werklik leer om handel prys aksie. Die stelsel / aanwyser stel is (en ek editorializing nou - dit is net my opinie) bloot 'n lens waardeur jy die prys aksie wat gebeur in die mark te sien. Ernstig. beteken die gemiddelde kleinhandel handelaar staan ​​'n kans handel teen groot banke wat HFT vermoë, motor-handelaars, binne-inligting, volledige spanne van ontleders toegewy aan 'n enkele geldeenheid paar, ens Ek sou sê NEE. Dus, die enigste manier om te wen in Forex is om nie te speel die spel, in my opinie. Dit is 'n baie meer basiese benadering, een wat 'n paar patrone wat herhaal in die mark kapitaliseer. Elke dag, en op elke tydraamwerk. Dit bring my by my volgende punt. daar is sub forums binne die forum opgedra aan elke handelaars potensiaal styl. vanaf 1 minuut kaarte tot hoër tydraamwerke (daaglikse en weeklikse kaarte). Ook, daar is eintlik net een stelsel, maar daar is vyf weergawes of menings van die basiese stelsel (oorspronklike, mtf1, mtf2, mtf3, en quick fix). Nuwe lede word toegang tot die basiese reëls in die quick fix artikel. Ek het self hierdie verhandel met sukses. Nadat jy 'n sekere aantal poste te bereik oor die forum, mag jy toegang tot die ander standpunte. Ek sou sê dit is 'n goeie skuif op daves deel. help handelaars suksesvol deur hulle die prys Aksie reëls op die eenvoudigste weergawe van die stelsel te leer. Moet ek klagtes Nie regtig nie. Ek gee dit slegs 4 sterre in plaas van 5, want die forum was baie oorweldigend / verwarrend vir my as 'n newbie twee jaar gelede. Al die aktiewe handelaars en newbie handelaars het tydskrifte en hul ambagte te teken. en dit lyk asof die BD reëls is 'n begin plek vir die meeste mense. Die meeste mense (insluitend 'n paar van die kern van die lede) het tweaked die basiese reëls om hul basiese styl aan te pas. Die oorgrote meerderheid van die mense te handel af van 15 min kaarte. maar daar is 'n hele reeks weergawes van hoe om ambagte te bestuur wanneer jy 'n inskrywing Swart Hond. Sommige mense het statiese stop verliese, ander gebruik swing hoogtepunte of laagtepunte, sommige gebruik spilpunte, ander gebruik dit gebaseer op ATR, ens Vir teikens. Daar is 'n paar mense op die forum of in die lewendige handel kamer wat gebruik (ernstig) 3 pit teikens. Daar is ander (soos ek) wat gewoond neem minder as 20 pitte. Sommige mense handel Asiatiese, sommige mense handel Londen, 'n paar mense handel New York, ens Ek moet sê - al is - as jy jouself te wy aan die forum, sal jy waarskynlik uiteindelik 'n groot handelaar of (soos ek) 'n halfpad ordentlike een . Aan die einde van die dag. tensy jy 'n inskrywing op 'n betroubare sein diens. daar is geen magic bullet en jou sukses as 'n handelaar is direk eweredig die tyd en moeite wat jy sit in te it. Black Hond System Lidmaatskap herroep geword Dec 2006 277 Posts Hallo aan al die ander handelaars. Ek het hier iets wat Ive is op soek na, op en af, vir die afgelope twee jaar of so, maar ek het 'n nader kyk verlede naweek nadat hulle dit weggesteek in 'n gids en gedink dat dit van 'n paar gebruik kan word om ouens wat begin op hul forex reis, en enigiemand anders vir die saak. Theres niks nuuts hier, net my inslag op die gebruik van bewegende gemiddeldes, hou dinge eenvoudig, 'n clearish skerm, en beslis geen leuens, Elliot, of EAS. Leuens en Elliot, vir my, is gelykstaande aan toe my ouma het wind Burps - ek gaan 'n lang, toe sy winde - ek kort gaan. Nie regtig veel gebruik. So, hoekom noem dit Black Dog Wel, ek dink van Swart Arrow Trading - BAT, maar ons het reeds dat. Selfs gedink Bad Ass Trading, ditto. Beurs in tandem. nah. Op die CD is gelei Zep speel, youve het reg geraai, Swart Hond. Plus ek het 'n swart hond aan die slaap onder my stoel, en 'n goue (retriever) hond snork in sy bed. Golden Hond Trading nie die geval is net dat ring om dit te. In elk geval, kan aanbeweeg. Ek verhandel hierdie uitsluitlik op die seine gegenereer op drie pare al verlede week en het 'n shedful o pitte. EJ, GU, EU. Ja ek weet verlede week was 'n goeie een, nuwerwets, beweeg, maar ek sal laat jy jou eie gemoed maak wanneer jy die kaarte te trek. Ek het gewoonlik nege pare oop, maar die seine kan begin kom dik en vinnig, en neem 'n paar bestuur, vir my ten minste. Reg, twee honde te voed, en my uit te brei taille moet brandstof. Wel kry om die nitty-gritty binnekort. In die tussentyd, kyk na die sappige beweeg op die GC hier. Hoe kan ons veilig in die beweeg met die minimale risiko Dave Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Persoonlik hou ek bewegende gemiddeldes hulle 'n storie picturaal vertel al 'n bietjie laat. Maar ons regtig nodig het 'n laser leiding stelsel om ons te kry in Ek aanwysers berug moeilik om te interpreteer vind. Tog, goed wees met een as 'n filter. Hopelik ons ​​hou aan die regterkant van die mark. Mees suksesvolle handelaars neem die vleis uit 'n skuif maw die middelste derde. Dis wat ek streef. Jou doelwitte kan anders wees. Hierdie klein stelsel sal jou ook verhoed overtrading en visvang vir tops en bottoms. (As die reëls is streng nagekom word). Beide nadelig vir die dikte van jou beursie. Terug na die kaarte. Siek verblyf by die GC, bo, om my boodskap oor te dra. Terloops, wat verlede swang af getref my sleep en besorg my 56 pitte Ek het 'n affiniteit vir die 50ema, a la doeltreffendheid en ander. Dit is my lyn in die sand en dikteer my rigting van handel. Vir ons doeleindes moet ons 'n 50ema hoë en 'n 50 ema lae kanaal trek, om so te praat. Soos per kaart. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Diegene EMAS is natuurlik nie genoeg om vanaf maar hulle hou ons aan die regte kant van die mark nontheless. Maar Dave, wat oor inskrywings Ek hoor jy vra. Bestendige. geen haas. Jy moet regtig weet waar jy gaan om af te sluit voordat jy in, maar ook gekom om dit later. Net vir jou goed konsentreer op inskrywings. Hierdie, as Ek hulle roep, is eenvoudig nog twee EMAS gekleurde swart, of liewer die sein pyle. Ons nie eintlik nodig het die ema lyne op die grafiek, net die pyle. Kom ons die grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Goue Reël Geen 1 As jy moet handel, dan Altyd HANDEL in die rigting van die laaste swart hond Hierdie reël alleen sal jy baie pennies te red. Dit sal jou weg te hou van probeer om die tops en bottoms, waar al die geld verloor vind. Nou moet ons verfyn dinge net 'n bietjie. Voordat ons dit doen, kan jy in gedagte hou dat dit is my verstellings wat ek gebruik op 'n 15 min grafiek. Ek havent het die geduld vir langer tydperke so instellings kan (sal) anders wees. Net so kan jy vroeër of later seine vereis sodat jy gaan hê om te eksperimenteer. Volgende ons voeg 'n verdere twee EMAS met behulp van dieselfde EMO crossover sein dingetjie. Hierdie een is ingestel op 3 en 50. Hierdie I kleur rooi en geel, ek gebruik dit om 'n klank alarm onder my aandag te vestig op die rekenaar gee. Ek vra om verskoning, ek het vergeet om te noem dat die Swart Honde is vasgestel op 20 en 100. Chart kom. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Lidmaatskap herroep geword Desember 2006 277 Posts Dit is die laaste een vir jou grafiek opset. Nog 'n MACD vasgestel op 10.20.1 Maar dit is MTF MACD vasgestel op 60 min. Siek verduidelik dit die beste wat ek kan. Ek het die MTF MACD in dieselfde venster as die normale MACD. Dit is nie 'n noodsaaklikheid, jy kan twee vensters oop aan die onderkant van jou kaarte het. Dit is net dat ek graag minder warboel op die skerm. Toe het die kleur soos geen ander. Volgende, trek 'n 5 ema van hierdie MTF MACD kleur rooi. Nou sal die macds waarskynlik nie beset dieselfde nul lyn en dit is regtig verlang. So, laat optrek Macd eienskappe en maak seker die vasgestelde minimum en Vaste maksimum blok nadat jy dieselfde waardes in elke. My voorkeure vir GBPCHF: Macd -0,007 en 0.007 MTF Macd -0,02 en 0,02 Die MTF Macd vertel ons wat die een uur grafiek doen en ons is op soek om handel te dryf lank as bo nul ens Wel, dis dit vir jou kaarte. Ek hoop dit is duidelik. Grafiek. Aangeheg Image (Klik om te vergroot) Dit is die laaste een vir jou grafiek opset. Nog 'n MACD vasgestel op 10.20.1 Maar dit is MTF MACD vasgestel op 60 min. Siek verduidelik dit die beste wat ek kan. Ek het die MTF MACD in dieselfde venster as die normale MACD. Dit is nie 'n noodsaaklikheid, jy kan twee vensters oop aan die onderkant van jou kaarte het. Dit is net dat ek graag minder warboel op die skerm. Toe het die kleur soos geen ander. Volgende, trek 'n 5 ema van hierdie MTF MACD kleur rooi. Nou sal die macds waarskynlik nie beset dieselfde nul lyn en dit is regtig verlang. So, laat optrek Macd eienskappe en maak seker die vasgestelde minimum en Vaste maksimum blok nadat jy dieselfde waardes in elke. My voorkeure vir GBPCHF: Macd -0,007 en 0.007 MTF Macd -0,02 en 0,02 Die MTF Macd vertel ons wat die een uur grafiek doen en ons is op soek om handel te dryf lank as bo nul ens Wel, dis dit vir jou kaarte. Ek hoop dit is duidelik. Grafiek. Ek dink dit MTF MACD is die verkeerde aanwyser. Dit is 'n bar met geen TF instellings. Dit is die laaste een vir jou grafiek opset. Nog 'n MACD vasgestel op 10.20.1 Maar dit is MTF MACD vasgestel op 60 min. Siek verduidelik dit die beste wat ek kan. Ek het die MTF MACD in dieselfde venster as die normale MACD. Dit is nie 'n noodsaaklikheid, jy kan twee vensters oop aan die onderkant van jou kaarte het. Dit is net dat ek graag minder warboel op die skerm. Toe het die kleur soos geen ander. Volgende, trek 'n 5 ema van hierdie MTF MACD kleur rooi. Nou sal die macds waarskynlik nie beset dieselfde nul lyn en dit is regtig verlang. So, laat optrek Macd eienskappe en maak seker die vasgestelde minimum en Vaste maksimum blok nadat jy dieselfde waardes in elke. My voorkeure vir GBPCHF: Macd -0,007 en 0.007 MTF Macd -0,02 en 0,02 Die MTF Macd vertel ons wat die een uur grafiek doen en ons is op soek om handel te dryf lank as bo nul ens Wel, dis dit vir jou kaarte. Ek hoop dit is duidelik. Grafiek. ok, ek sien jy gepos obne meer steek ek tik. so met die kleur te stel nie op die MTFMacd. waarna kyk jy. die rooi EMA5 te steek of bo die nul lineMark te wees, As jy 'n voorsprong hê, dan gaan jy na elliottwave en kry 'n kopie van die boek Die Elliott Wave Beginsel. Lees die boek voor tot agter, dan herlees hoofstukke 1-4 8-10 keer. Gedurende hierdie tyd sal dit kom meer duidelik. Jy kan ook kyk na die sniper Forex draad. Kent Handel Wel, en u sal voorspoedig altyd in gedagte hou dat jou eie besluit om sukses is belangriker as enige ander een ding. Abraham Lincoln quotIf 'n man nie tred hou met sy metgeselle, miskien is dit omdat hy 'n ander tromspeler hoor. Laat hom stap om die musiek wat hy hoor, maar gemeet of ver away. quot Elliott Wave, int. 2 November 2009, 01:40 geword April 2009 Ek bestudeer en gekoop, asook teruggekeer, baie stelsels en dink daar is 'n baie kak daar buite - maar ek besit en het baie respek vir die swart hond handel stelsel (wat ek uitgevind het van Jeff Wilde) en sal jy bewus daarvan dat die stelsel sluit ook 'n Forum te maak waarop meer as 'n 1000 handelaars ruil wenke en 'n gratis live chat handel kamer. Ek persoonlik glo dat die kombinasie van die stelsel met die beste tegnieke van ander stelsels / handelaars - sien byvoorbeeld die gratis video's van Craig Harris (die natuurlike vloei) en sy gebruik van die stogastiese (8,3,3) die persoonlike aanwysers van die uiteindelike swing Trader System (deur Netpicks) kon jou in staat stel om 'n baie robuuste hibriedstelsel kombinasie van alles vir 'n billike prys te skep. Probeer die blackdog - jy kan verhoor dit gratis vir 60 dae - wat het jy om te verloor. As jy dit doen - check die handel strategie van Kim Krompass een van die swart honde mees suksesvolle voor-en jy kan beïndruk wees. My persoonlike aanbeveling - die presiese term opstel van die swart hond soos gebruik deur Kim Krompass die stogastiese en natuurlike vloei konsepte soos gebruik deur Craig Harris en sien hoe jy op. Ten slotte 'n paar van hierdie stelsels het 5 sterre op forexpeacearmy sodat hulle iets reg moet doen. 16 Januarie 2010, 03:57 geword Maart 2009 Re: Swart Hond Trading System HIERDIE is 'n stelsel wat werk. Ek is 'n vrij nieuw lid en is 'n bietjie geld as oppsoed te verloor 'n baie. BD is 'n stelsel wat loop op die MT platform - u aflaai hul kode vir die seine - Hulle is 'n eerlike bemanning - het selfs 'n live blog om mense saam te lei - enigste probleem is wat dit neem 'n rukkie om te leer in my ervaring, ook om vergeet om jou slegte handel gewoontes - gee dit 'n go - ek weet jy sal nie spyt wees nie - die prys styg op Sondag so vinnig by - Sterkte. 4 Oktober 2010, 23:07 geword Junie 2003 Re: Swart Hond Trading System Ek sou baie agterdogtig oor 'n paar van die webwerwe lok die deugde van hierdie stelsel. Ek het gevind dat 'n aantal van hulle is vennote om geld te maak uit die verkoop van die stelsel. Daar is absoluut geen rede om te bestee 295 op hierdie stelsel. Dit is net nie die moeite werd, as die reëls is daar buite met vergunning van Google. Ek het kontak met hulle vra 'n vraag en het 'n baie onbeskof reaksie. Nie die geval sê baie oor die ondersteuning 6 Oktober 2010, 18:41 geword Augustus 2009 Re: Swart Hond Trading System Im 'n swart hond handelaar ingestel het - Wanneer jy aansluit by die swart hulle 'n forum met 2000 lede wat jy het sowat 100 wat aktief is daagliks. Dit is 'n goeie stelsel, maar jy het 'n goeie handelaar wees om dit te gebruik well. So sommige van die swart hond handelaars is regtig 'n goeie en 'n paar is nie net soos niks in life. But as jy die Kenmerkende geduld het en dissipline sy 'n wenner. hulle het ook 'n live chat kamer jy handel met ander swart hond traders. what Ek is mal oor die swart hond is die onttrekking is 'n baie lae here. Mostly mense mik vir 20 pitte en stop is om 15-20 met 'n 70 treftempo. Verander jou gedagtes en jou wêreld te verander. Geredigeer deur goose4 6 Oktober 2010 by 18:46. 6 Oktober 2010, 20:23 geword Januarie 2009 Re: Swart Hond Trading System Is dit meganiese of diskresionêre, dit wil sê dit kan outomatiese word of nie 5 Januarie 2011 01:46 6 Julie 2010 11:53 15 Februarie 2009 10: 04:00 5 Julie 2004 22:07 19 Desember 2001 12:59 Tans Aktiewe gebruikers wat hierdie draad: 1 (0 lede en 1 gaste) Kopiereg kopie 2001-2016 Trade2WinBlack Hond Forex Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex handels - gratis forex seine en FX Voorspelling 61 Swart Hond Trading System Swart Hond forex metode die Oorspronklike BD System gebruik die volgende persoonlike aanwysers die BD Dit is 'n pyl vertoning in watter rigting jy handel in ag moet neem. Die EMO Channel Dit hou jou aan die regterkant van die mark en is kleurgekodeerde vir maklike identifikasie. Hierdie lyne 'n belangrike rol in die bepaling van jou presiese inskrywing speel ook. Die SES (Gewone Entry Seine) Dit is die rooi en blou pyle wat alarm maak en jou vertel 'n handelsmerk opstel kan wees in wording. Die Custom MACD gebruik om die tendens en die buitenste ingang verifieer, sowel as nuttig in die bepaling van die uitgang. Die Mini Trend Finder Forex System gebruik die oorspronklike BD stelsel as 'n grondslag vir 'n hoogs akkurate en maklik om te gebruik forex strategie. Hou in gedagte, die Mini Trend Finder System is nie noodwendig beter as die oorspronklike BD System, net anders. Maar baie van BD Handelaars het oorgeskakel na die Mini Trend Finder System want jy is geneig om meer inskrywing seine en opsies te kry om in die mark. Die Mini Trend Finder System gebruik die volgende persoonlike aanwysers Die BD Dit is 'n pyl vertoning in watter rigting jy handel in ag moet neem. Die EMO Channel Dit hou jou aan die regterkant van die mark en is kleurgekodeerde vir maklike identifikasie. Hierdie lyne 'n belangrike rol in die bepaling van jou presiese inskrywing speel ook. Die SES (Gewone Entry Seine) Dit is die rooi en blou pyle wat alarm maak en jou vertel 'n handelsmerk opstel kan wees in wording. Die Custom RSI gebruik om die tendens te verifieer en bevestig toegang en uitgang points. Black Hond Forex Trading System Lidmaatskap herroep geword April 2009 2 Poste Hallo aan al die ander handelaars. Ek het hier iets wat Ive is op soek na, op en af, vir die afgelope twee jaar of so, maar ek het 'n nader kyk verlede naweek nadat hulle dit weggesteek in 'n gids en gedink dat dit van 'n paar gebruik kan word om ouens wat begin op hul forex reis, en enigiemand anders vir die saak. Theres niks nuuts hier, net my inslag op die gebruik van bewegende gemiddeldes, hou dinge eenvoudig, 'n clearish skerm, en beslis geen leuens, Elliot, of EAS. Leuens en Elliot, vir my, is gelykstaande aan toe my ouma het wind Burps - ek gaan 'n lang, toe sy winde - ek kort gaan. Nie regtig veel gebruik. So, hoekom noem dit Black Dog Wel, ek dink van Swart Arrow Trading - BAT, maar ons het reeds dat. Selfs gedink Bad Ass Trading, ditto. Beurs in tandem. nah. Op die CD is gelei Zep speel, youve het reg geraai, Swart Hond. Plus ek het 'n swart hond aan die slaap onder my stoel, en 'n goue (retriever) hond snork in sy bed. Golden Hond Trading nie die geval is net dat ring om dit te. In elk geval, kan aanbeweeg. Ek verhandel hierdie uitsluitlik op die seine gegenereer op drie pare al verlede week en het 'n shedful o pitte. EJ, GU, EU. Ja ek weet verlede week was 'n goeie een, nuwerwets, beweeg, maar ek sal laat jy jou eie gemoed maak wanneer jy die kaarte te trek. Ek het gewoonlik nege pare oop, maar die seine kan begin kom dik en vinnig, en neem 'n paar bestuur, vir my ten minste. Reg, twee honde te voed, en my uit te brei taille moet brandstof. Wel kry om die nitty-gritty binnekort. In die tussentyd, kyk na die sappige beweeg op die GC hier. Hoe kan ons veilig in die beweeg met die minimale risiko meer inligting oor blackdog stelsel gaan die beslaglegging geword September 2008 Status: Lid 2298 Posts Die lêers in hierdie rits is SPAM skakels na Rapid Fire. Begin in plaas van net te kyk om te sien. Kommersiële lid geword Mei 2008 480 Posts mooi intro, maar daar is reeds 'n swart hond handel webwerf so probeer probeer weer. Selfs as jy eers val gesig, jy nog verder gegaan het. Lede moet minstens 1 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad het. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf

No comments:

Post a Comment