Sunday 24 September 2017

Betaal Ek Sosiale Sekerheid Belasting Op Aandele-Opsies


Sal ek 'n verklaring wat wys my wat belasting is teruggehou nadat die uitbetaling Ja. Ons is nog steeds die bepaling van die mees doeltreffende manier om hierdie inligting te kry om jou en sal so gou u in kennis stel as die besluit geneem is, sodat jy die inligting wat jy nodig het om jou betaling te verstaan. Belangrike inligting oor die Tender aanbieding Vrae is nie 'n aanbod om te koop of 'n uitnodiging van 'n aanbod om aandele te verkoop. Die tender aanbod word op grond van 'n tenderaanbod Verklaring oor Bylae AAN gemaak, met 'n aanbod om te koop, 'n vorm van brief van TRANSMISSIE en verwante tender aanbod dokumente, geliasseer deur NCR Corporation met die Securities and Exchange Commission (die 147SEC148) op Julie 25, 2011. die maatskappy geliasseer 'n versoek / Aanbeveling Verklaring oor Bylae 14D-9 met betrekking tot die tender aanbod met die SEC op 25 Julie 2011. Hierdie dokumente, soos gewysig van tyd tot tyd, bevat belangrike inligting oor die tender aanbod en aandeelhouers van die Maatskappy word aangemoedig om hulle sorgvuldig te lees voordat enige besluit geneem word met betrekking tot die tender aanbod. Die tender aanbod materiaal is beskikbaar teen geen koste op die webwerf SEC146s by www. sec. gov. 'N Afskrif van die tender aanbod materiaal is gratis beskikbaar aan alle aandeelhouers van die Maatskappy op www. radiantsystems of deur kontak met Radiant Systems, Inc. by 3925 Brookside Parkweg, Alpharetta, Georgia 30022, tav Investor Relations Direkteur, (770) 576 -6.000. Verklaring oor Cautionary Faktore Behalwe vir die historiese inligting hierin aangebied word, kan sake hierin bespreek vooruitskouende verklarings wat onderhewig is aan sekere risiko's en onsekerhede wat kan veroorsaak dat werklike resultate wesenlik verskil van enige toekomstige resultate, prestasie of prestasies uitgedruk of geïmpliseer deur so is uitmaak state. State wat nie historiese feite, insluitend state voorafgegaan deur, gevolg deur, of dat die woorde 147future148 147anticipate148 147potential148 147believe148 of soortgelyke stellings vooruitskouende verklarings insluit. Risiko's en onsekerhede sluit in onsekerhede oor die tydsberekening van die tender aanbod en samesmelting onsekerhede oor hoeveel van die Radiant aandeelhouers hul voorraad sal tender in die aanbod die risiko dat die kompetisie bied die moontlikheid gemaak sal word dat verskeie sluiting voorwaardes vir die transaksie kan nie tevrede wees of kwytgeskeld, insluitend dat 'n regering entiteit kan verbied, vertraging of weier om goedkeuring vir die voltrekking van die transaksie die gevolge van die ontwrigting van die transaksie maak dit meer moeilik om verhoudings met werknemers, kliënte, sakevennote of regeringsentiteite as in stand te hou verleen sowel as risiko's uiteengesit van tyd tot tyd in Radiant146s openbare bekendmaking vylsels met die SEC, insluitende sy jaarverslag op Vorm 10-K vir die fiskale jaar geëindig 31 Desember 2010, die daaropvolgende kwartaallikse vylsels op Vorm 10-Q en die werwing / aanbeveling verklaring ingedien moet word in verband met die tender aanbod. Die inligting hierin vervat is as van 2 Augustus 2011. Radiant ontken enige bedoeling of verpligting om enige vooruitskouende verklarings as gevolg van ontwikkelings wat plaasgevind het nadat die indiening van hierdie inligting of anders te werk nie, behalwe deur die wet soos uitdruklik vereis. Afskrifte van Radiant146s openbare bekendmaking vylsels is beskikbaar by die belegger verhoudings department. Life Events: Aftrede Carol Cantrell Stock vergoeding is belangrik vir aftreebeplanning. Verstaan ​​die kwessies en strategieë te verken, of jy beplan vir aftrede, is naby aftrede, of reeds afgetree. John P. Barringer Podcast ingesluit Baie van my kliënte sien nie voorraad vergoeding in die groter prentjie van aftreespaargeld en onttrekking planne. Met inagneming van netto waarde, ouderdom, en maatskappy voorraad plan, bied ek die kliënt met hierdie kernpunte oor voorraad toelaes, 401 (k) planne, nonqualified uitgestelde vergoeding, en IRAS. Carol Cantrell Sodra jy bereik jou aftrede jaar, die besluit landskap en tydraamwerk verandering. Om onaangename verrassings te vermy, te verstaan ​​wat sal gebeur met jou voorraad toelaes en ander voordele maatskappy sodat jy toepaslike strategieë kan ontwikkel. Carol Cantrell belasting beplanning vir afgetredenes kan meer uitdagend dat dit tydens hul werk jaar wees. Jy moet voortdurend monitor enige opsies en maatskappy voorraadhouding as deel van jou algehele portefeulje. Deel 3 kyk na spesiale probleme wat kan ontstaan ​​nadat jy aftree, insluitend Social Security koördineer met vereiste minimum verdelings vir IRAS en jou 401 (k) na 'n ander staat en die gawes van voorraad. David Johnson en Mark Miller Podcast ingesluit Moving tussen state van die VSA, of te hervestig permanent of net om te reis vir besigheid, kan belasting komplikasies vir mense wat voorraad vergoeding behels. Hierdie artikel bied die belasting kwessies wat jy mag teëkom wanneer jy jou huis kantoor te verlaat en steek 'n toestand lyn. Geoffrey M. Zimmerman Podcast ingesluit Beplanning vir ekwiteitvergoedingskemas begin met die identifisering van die rol voorraad toekennings sal speel in jou lewe, hetsy vir aftrede, kollege befondsing, of ander doelwitte. Hierdie artikel bied punte om te oorweeg vir drie verskillende soorte beleggers. Eric Rasmussen finansiële adviseur Die vyf jaar voor en na aftrede is die kritieke sone vir finansiële beplanning, insluitende dat verwant aan jou voorraad opsies. Aftreespaargeld kan aansienlik aangehelp deur ekwiteitvergoedingskemas. Wanneer factoring voorraad opsies, beperkte voorraad / RSUs, of ESPPs in u aftreebeplanning, moet jy die antwoorde op die volgende vrae te leer ken. Aftrede is 'n tipe van diensbeëindiging. Vroeë aftrede kan minder gunstig behandel word. Volgens die 2013 vee Plan Design opname deur die National Association of Stock Plan Professionals. Hierdie bepalings in te samel belasting komplikasies vir beide beperkte voorraad en RSU toelaes, maar die kwessies wissel. Vir belastingdoeleindes is dit maak nie saak wat jy eintlik moet uittree om die aandele vestig. Met beperkte voorraad, word belasting veroorsaak wanneer die toekenning is. Gewoonlik, sal jy tyd het nadat jy die maatskappy te verlaat om jou opsies uit te oefen. Maar sommige maatskappye. Aftrede is 'n diensbeëindiging onder jou voorraad opsie plan. Onder byna al voorraad opsie planne, nadat jy diens te beëindig die plan bepaal. Die standaard reël is dat opsies uitgeoefen tot aan die einde van óf hul termyn of 'n post-beëindiging tydperk jou plan gee jou, wat ook al. Die uitkomste kan wissel en hang af van jou planne ontwerp. As jy jou maatskappy na 'n ander werk voor die einde van die prestasiesiklus neem verlaat, jy gewoonlik verloor al reg om die toekenning te ontvang. Opnames toon dat in sulke situasies. Hoewel die algehele oefening prosedure sal waarskynlik nie verander nie, kan daar belangrike verskuiwings in die. Die uitkoms hang af van die wette en belasting beleid van die staat wat jy gewerk het in. State is nie opgehou. Die meeste maatskappye base weerhouding op jou werkstatus ten tyde van die toekenning. As jy elders werk of afgetree by oefening of vestiging, dan. Wanneer jy begin met die ontvangs Social Security voordat jy die volle aftree-ouderdom bereik, word jou voordele verminder word deur 'n ingewikkelde formule. Maar voorraad opsies ontvang vir dienste voor aftrede. Geen eenvoudige antwoord bestaan ​​om die vraag of jy voordele vroeë moet neem, op die ouderdom wat jy oorweeg word by volle aftree soos gedefinieer deur Social Security reëls, of op 'n later datum. Twee nuttige. Jy betaal Social Security en Medicare belasting op alle lone en selfindiensneming verdienste, ongeag of. Restricted Stock: tariewe Jou totale belasbare inkomste is 108,000. Elke vestiging inkrement van hierdie totale is belasbare en weerhouding van toepassing op elke vestiging datum. Twee jaar na die laaste aandele vestig, jy verkoop al die voorraad. Die aandeelprys op verkoop is op 50 (200,000 vir die 4000-aandele). Jou kapitaalwins is 92000 (200000 minus 108,000). Vir geannoteerde diagramme te wys hoe om hierdie sale op jou belastingopgawe rapporteer, kyk verslagdoening maatskappy Stock Verkope in die belasting Center. Alternatiewelik kan jy 'n Artikel 83 (b) verkiesing met die IRS te maak binne 30 dae na die toekenning (hierdie keuse is nie beskikbaar vir beperkte voorraad eenhede). Dit beteken dat jy belasting te betaal op die waarde van die voorraad op die toekenningsdatum, begin jou kapitaal-winste hou tydperk vir later herverkope. As die aandele nooit vestig omdat jy die maatskappy te verlaat, kan jy die belasting wat jy betaal op die toekenningsdatum nie herstel. Vir besonderhede oor die risiko's wat verband hou met die 83 (b) verkiesing, sien die betrokke artikel. Voorbeeld: Met die feite van die vorige voorbeeld: Jy maak 'n tydige 83 (b) verkiesing by toestaan. By toekenning, jy het gewone inkomste van 72.000 (4000 x 18), en weerhouding van toepassing. Wanneer jy later te verkoop, het jy 'n kapitaalwins van 128,000 (200,000 minus 72000). In teenstelling met nie maak die verkiesing in die vorige voorbeeld, die 83 (b) verkiesing laat 36000 omskep gewone inkomste van die laer-belas kapitaalwins: 128000 92000 van kapitaalwins in die vorige voorbeeld plus 36.000 wat gewone inkomste was by vestigende sonder die 83 (b) verkiesing. Die 36000 is die waardering van die aandele prys van die toekenningsdatum om die rok datum. Jy kan ook dividende met 'n beperkte voorraad ontvang. Dividende belasbaar (die belastinghantering word in 'n ander FAQ).Back betaal word betaal het in 'n belastingjaar (s) vir die werklike of geagte werk in 'n vorige jaar van aanslag (s). Vir sosiale sekerheid dekking en voordele doeleindes, al terug betaal, of onder 'n wet, is lone as dit is betaling vir onderdak indiensneming. Skadevergoeding vir persoonlike beserings, rente, boetes, en regskoste ingesluit met terug betaal toekennings is nie lone. Rapporteer al terug betaal. Dit is egter die belastingjaar (s) waarvoor terug te betaal genoem as lone vir doeleindes sosiale sekerheid is anders as dit is toegeken onder 'n wet. Sien terugbetaal Onder 'n wet. later, vir meer inligting. Verslagdoening terug te betaal Die Internal Revenue Service (IRS) en die SSA oorweeg terug betaal toekennings aan lone wees. Maar vir inkomstebelasting doeleindes, die IRS behandel al terug betaal as lone in die jaar betaal. Werkgewers moet Vorm W-2, Wage en belasting verklaring of elektroniese loon verslae gebruik om terug te rapporteer as lone betaal in die jaar waarin hulle eintlik die werknemer betaal. Die SSA nie meer aanvaar verslae oor bande, patrone, en diskette. In 2012, Terry Morris verdien loon van 50,000. In dieselfde jaar, het sy 100,000 ter vereffening van 'n back pay saak teen haar werkgewer dat die periodes gedek Januarie 2007 tot Desember 2011. Haar werkgewer behoorlik weerspieël sosiale sekerheid loon van 110100 en Medicare loon van 150,000 op haar 2012 Form W-2. Maar, as 'n werkgewer nie sluit terug te betaal lone op 'n voorheen geliasseer Form W-2, magnetiese media, of elektronies ingedien loon verslag, moet die werkgewer 'n loon regstelling verslag vorm W-2c, Reggemaak Wage en belasting Verklaring voor te berei, of elektronies ingedien verslag, aan die agterkant betaal toekenning voeg tot die lone voorheen berig. As, in die voorbeeld hierbo, Terry Morris werkgewer het haar 2012 Form voorberei W-2 verslagdoening Social Security en Medicare loon van net 50,000 elk, sou die werkgewer moet die verslag reg te stel. 'N Vorm W-2c regstelling van die 2012 Form W-2 sou voorheen wys berig Social Security en Medicare loon van 50,000 en die korrekte bedrag van 110100 vir lone sosiale sekerheid en 150,000 vir Medicare lone. SSA behandeling van rug betaal ingevolge 'n wet. Onder die wet, die SSA krediete terug betaal toegeken onder 'n wet om 'n individue verdienste rekord in die tydperk (e) die lone moet betaal. Dit is belangrik omdat lone nie toegeskryf aan die behoorlike jaar kan lei tot 'n laer sosiale sekerheid of versuim om die vereistes vir voordele te voorsien. Maar terug te betaal onder die wet betalings sal gepos bly aan die werknemers sosiale sekerheid verdienste rekord in die jaar berig oor Form W-2 (of vorm W-2c) tensy die werkgewer of werknemer in kennis stel die SSA (in 'n aparte, spesiale verslag) van die rug betaal ingevolge 'n wet betaling. Dan kan die SSA die statutêre terug betaal aan die toepaslike periodes toeken. As 'n terug betaal toekenning nie gemaak word kragtens 'n wet, die SSA krediete terug betaal as lone in die betaalde jaar. As werkgewers doen in kennis stel die SSA van hierdie betaling, moet hulle 'n spesiale verslag (met die onderstaande opgemerk inligting) voor te berei en stuur dit aan: Social Security Administration Attn: CPS terugbetaal Personeel 7-B-15 SWT 1500 Woodlawn Drive Baltimore, MD 21241 -0001 Maak seker dat jy hierdie spesiale verslag te stuur na die bogenoemde adres, want die SSA hanteer dit apart van ander verslae. As jy betaal die agterstallige betaling toekenning in dieselfde jaar van aanslag waarop dit van toepassing, rapporteer die lone op daardie jaar Form W-2. Geen verdere aksie is nodig. In 2012, Judy Wilson het 'n salaris van 30.000 en 'n terug betaal onder wet toekenning van 2000 vir die tydperk Januarie tot Junie 2012. Haar werkgewer behoorlik berig loon van 32000 vir Social Security en Medicare op haar 2012 Form W-2. Geen verdere aksie is nodig. Inligting die SSA moet behoorlik terug krediet betaal ingevolge 'n wet (spesiale verslag). Nadat jy die spesiale verslag voltooi, moet jy of die werknemer dit te stuur na die SSA wanneer of nadat jy die vorm W-2 stuur (op papier of elektronies) om die SSA vir die jaar wat jy die statutêre terug betaal te skenk aan die werknemer. Daar is geen wet van beperkings op die indiening van die spesiale verslag aan die SSA in staat stel om die lone te ken. Die spesiale verslag moet die volgende inligting insluit. Die werkgewers naam, adres en werkgewer identifikasie nommer (EIN). 'N Getekende verklaring met verwysing na die federale of die staat wet waaronder die betaling gemaak is. As die wet nie geïdentifiseer word, sal die SSA aanvaar die betaling was nie onder 'n wet en sal nie wys om vroeër tydperk (e). Die naam en telefoonnommer van 'n persoon om te kontak. Die SSA kan bykomende vrae met betrekking tot die terug betaal geval of die individuele werknemers inligting. 'N Lys van werknemers ontvangs van die betaling en die volgende inligting vir elke werknemer: Die belastingjaar jy betaal en berig die terugbetaal. Die werknemers sosiale sekerheid nommer (SSN). Die werknemers naam (soos aangedui op sy of haar sosiale sekerheid kaart). Die bedrag van die agterstallige betaling toekenning uitgesluit enige bedrae wat spesifiek anders aangewys, byvoorbeeld, skadevergoeding vir persoonlike beserings, rente, boetes, en regskoste. Die tydperk (e) die agterkant betaal toekenning dek (begin en einde dates8212month en jaar). Die ander lone betaal onderhewig aan sosiale sekerheid en / of Medicare belasting en berig in dieselfde jaar as die agterkant betaal toekenning (indien geen, wys nul). Moenie die rug betaal toekenning getoon in daardie loon verslag. As u die verslag onder 'n instelling aantal oorspronklik ingedien is, wys dat die getal en die bedrag geld wat kragtens daardie instelling aantal te bly. Die bedrag toe te ken aan elke oorsigtydperk. Dit sluit in enige bedrag wat jy wil toegeken (indien van toepassing) van die belastingjaar van die toekenning betaling. As jy nie die SSA spesifieke bedrae om toe te ken nie gee, die SSA doen die toekenning word deur die terug betaal toekenning deur die aantal maande of jare gedek deur die toekenning. Let. Vir tydperke voor 1 Januarie 1978 (voor 1 Januarie 1981, vir die staat en plaaslike regering werkgewers gedek deur 'n Artikel 218-ooreenkoms), wys die loon bedrae vir elke kalender kwartaal geëindig 31 Maart 30 Junie, 30 September en 31 Desember. vir almal belasting jaar, toon en identifiseer die sosiale sekerheid en / of Medicare Gekwalifiseerde Regering Employment (MQGE) lone (waar van toepassing) afsonderlik. MQGE is van toepassing op die federale werknemers begin in 1983, en vir sekere staats-en plaaslike regering werknemers begin in 1986. Vir belasting jaar 1991 en later, noem die Social Security en Medicare lone afsonderlik. As jy oorspronklik berig die individue lone onder 'n instelling of betaalstaat rekord eenheid nommer, wys die bedrag van lone in die toekenning jaar te bly vir daardie nommer en verskaf dat die getal na die SSA saam met die EIN. Terug te betaal Onder 'n wet terug te betaal toegeken onder 'n wet is 'n betaling deur 'n werkgewer na 'n toekenning, vasberadenheid, of goedgekeur of goedgekeur is deur 'n hof of regering agentskap wat verantwoordelik is vir die handhawing van 'n federale of die staat wet dat 'n werknemer beskerm reg om werk of ooreenkoms lone. Voorbeelde van pertinente insettinge sluit in: Ouderdom diskriminasie by die werksplek Wet, Amerikaners met Gestremdhede Wet, billike arbeidspraktyke Wet op Standaarde, Wet op Nasionale arbeidsverhoudinge, staat minimum loon wette en staat wette wat reg op indiensneming en lone te beskerm. Betalings gebaseer op wette wat 'n soortgelyke effek op bostaande vraestelle het mag kwalifiseer as betalings kragtens 'n wet. Terug te betaal toekennings, onder 'n paar van die bogenoemde wette, vergoeding vir persoonlike besering kan wees en nie betaal vir indiensneming. Sulke toekennings is nie lone vir sosiale sekerheid dekking doeleindes. As 'n hof goedgekeur of bekragtig skikkingsooreenkoms bepaal dat die ooreenkoms is nie 'n erkenning van diskriminasie, aanspreeklikheid, of daad van oortreding, het die verklaring nie die aard van 'n terug betaal toekenning verander. Die in so 'n nedersetting betalings kan nog terug betaal en lone onder die reëls wat hier bespreek word. Nonstatutory terug te betaal 'n betaling vir terug lone onderhandel tussen 'n werkgewer en werknemer sonder 'n toekenning, bepaling of ooreenkoms goedgekeur of goedgekeur is deur 'n hof of regering agentskap, is die betaling nie kragtens 'n wet. Vertraag loon betalings en terugwerkende verhogings wat voortspruit uit unie onderhandeling of betalings onder plaaslike verordeninge of regulasies is terug betaal en is lone. Hulle is egter nie betalings kragtens 'n wet. As jy onseker is of die agterkant betaal toekenning was onder 'n gekwalifiseerde wet is, moet jy dalk kontak jou personeel departement of regsadviseur of die prokureur wat die pak geliasseer. Formaat vir Verslag aan die SSA 1 Verban bedrae spesifiek aangewys as skadevergoeding, boetes, ens 2 Verban die bedrag van terug te betaal, indien enige, wat in daardie bedrag. 3 Vir tydperke voor 1 Januarie 1978 (en vir die staat en plaaslike regering (Artikel 218) werkgewers voor 1 Januarie 1981), wys die loon bedrae deur kalenderkwartale. Die sosiale sekerheid en / of Medicare Gekwalifiseerde Regering Employment (MQGE) lone (waar van toepassing) moet afsonderlik vir al die jare getoon word. (Lone onderworpe slegs aan MQGE sal getoon word in die Medicare / MQGE kolom geen loon sal getoon word in die kolom Soc. Art..) Vir belasting jaar 1991 en later, moet die Social Security en Medicare lone apart gelys. Verduideliking van voorbeelde. Helen T. Smith 8211The terug te betaal toekenning, uitgesluit rente, was 100,000 vir die tydperke 1 / 2009-12 / 2012. In 2012, was hierdie werknemer ook betaal 40,000 in ander lone. (Haar Form W-2 vir 2012 berig 110100 vir sosiale sekerheid en 140,000 vir Medicare. Die SSA toekenning sal tot gevolg hê aangepas gepos loon van 68000 vir sosiale sekerheid en 68.000 vir Medicare vir 2012.) Sam W. Evans 8211The terug betaal toekenning was 30,000 vir die periodes 7 / 89-12 / 91. Dit werknemer gehuur in 1989 en was onderhewig aan net MQGE. Hy is nie meer in diens van hierdie regeringsorganisasies werkgewer in 2012. (sy spelpeil W-2 vir 2012 berig 30,000 vir sosiale sekerheid en 30.000 vir Medicare. Na afloop van die SSA toekenning, hy sal nie enige netto gepos lone vir 2012 het) Roland S. Adams 8211The terug betaal toekenning was 15,000 vir die tydperke 7 / 80-12 / 81. Hy is nie meer in diens van hierdie staats-en plaaslike regering (Artikel 218) werkgewer in 2012. (sy spelpeil W-2 vir 2012 berig 15,000 vir sosiale sekerheid en 15.000 vir Medicare na die SSA toekenning, sal hy nie 'n netto gepos lone vir 2012) As die staat Social Security Administrateurs kantoor verdere inligting benodig, kan hulle met die SSA by die volgende adres: Social Security Administration kantoor van Inkomste Sekuriteit Programme kantoor van die verdienste en Program Integriteit Beleid 6401 Security Boulevard 2506 OPS Baltimore, MD 21235 Risiko van verbeuring verval voor aftrede. As die aansienlike risiko van verbeurdverklaring verval voordat die werknemer aftree, rapporteer al die afgelope bydraes tot die plan (of die waarde van die plan), insluitend opgehoopte verdien rente, in boks 3 (tot die loon basis maksimum) en / of boks 5 van vorm W-2. Die opgehoopte deferrals gerapporteer saam met enige ander Social Security en Medicare lone verdien gedurende die jaar. Verslag in boks 11 van Vorm W-2 die bedrag van uitgestelde, insluitend enige opgehoopte rente, wat gedurende die jaar belasbare vir Social Security en Medicare belasting het (maar was vir jaar gelewer voor) omdat die uitgestelde bedrag nie meer onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Indien die werknemer aanhou werk, toekoms deferrals is Social Security en Medicare lone wanneer hulle verdien. Moenie in die boks 11 deferrals wat ingesluit is in bokse 3 en / of 5 en wat vir die huidige jaar gelewer. Risiko van verbeurdverklaring verval by aftrede. Wanneer 'n werknemer se reg om 'n betaling is afhanklik van die werk tot en met aftrede, rapporteer al die afgelope bydraes tot die plan (of die waarde van die plan), insluitend opgehoopte verdien rente, soos sosiale sekerheid en / of Medicare lone in die jaar van aftrede. Voeg die bedrag aan ander lone betaal in daardie jaar, en tree binne boks 3 (tot die loon basis maksimum) en / of boks 5 van Vorm W-2. Verslag in boks 11 van Vorm W-2 die bedrag van uitgestelde, insluitend enige opgehoopte rente, wat gedurende die jaar belasbare vir Social Security en Medicare belasting het (maar was vir jaar gelewer voor) omdat die uitgestelde bedrag nie meer onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Moenie in die boks 11 deferrals wat ingesluit is in bokse 3 en / of 5 en wat vir die huidige jaar gelewer. Example8212risk van verbeuring. Aan die einde van die tydperk risiko-van-die verbeuring vir Maatskappy Ys nonqualified uitgestelde vergoeding plan, Werknemer Bs opgehoopte deferrals, plus rente verdien deur die plan, is 120,000, wat nie Bs 20000 uitstel vir vanjaar. Bs lone, insluitend hierdie jaar uitgestel bedrag, is 80.000. Vorm W-2 Voltooiing Wanneer 'n werknemer of voormalige werknemer aftree en begin die ontvangs van betalings (uitkerings) van 'n nonqualified of nie-regeringsorganisasie artikel 457 plan, rapporteer die betalings in bokse 1 en 11 van vorm W-2. Verslag betalings (uitkerings) van 'n regeringsliggaam artikel 457 plan op Vorm 1099-R, Verdelings van pensioene, annuïteite, aftrede of winsdeling Planne, IRAS, Versekeringskontrakte, ens Werknemer D afgetree het uit die XYZ maatskappy en begin ontvang sosiale sekerheid . XYZ betaal D 'n 12,000 bonus by aftrede vir verkope in 'n vorige jaar, en D ontvang 25,000 in betalings van XYZs nonqualified uitgestelde vergoeding plan. Daarbenewens D ooreengekom om voort te gaan presteer dienste vir XYZ, maar op 'n deeltydse basis vir lone van 15,000 per jaar. D het geen deferrals om die nonqualified plan vanjaar. Vorm W-2 Voltooiing Moenie klaar pak 11 wanneer betalings (uitkerings) word gemaak van 'n nonqualified plan en deferrals gerapporteer in bokse 3 en / of 5 van vorm W-2 (insluitend die huidige jaar deferrals). Verslag aan die SSA op Form SSA-131 die totale bedrag wat die werknemer verdien gedurende die jaar van aanslag. Gewoonlik, die verdien bedrag is die berig in die boks 1 van Vorm W-2 minder betalings van 'n nonqualified of artikel 457 plan bedrag, maar met inbegrip van enige bedrae onder die plan uitgestel gedurende die jaar van aanslag. Sien Form SSA-131 en sy instruksies, vroeër. Werknemer K afgetree vanjaar vanaf Company XYZ en begin ontvang sosiale sekerheid. Gedurende die jaar het hy verdien loon van 50,000 en uitgestelde 35000 van die lone in die maatskappy se nonqualified uitgestelde vergoeding plan. K ook ontvang 75.000 in betalings van die maatskappy se nonqualified plan. Vorm W-2 Voltooiing Bykomende verslagdoening Voorbeelde vir Nonqualified Uitgestelde Vergoeding (NQDC) Planne Dit is nie nodig om bedrae wat uitgestel is gedurende die jaar onder 'n NQDC plan onderhewig aan artikel 409A wys. As jy rapporteer artikel 409A deferrals, wys die bedrag in die boks 12 van Vorm W-2 gebruik van kode Y. Vir meer inligting, sien Kennisgewing 2008-115, 2008-52 I. R.B. 1367, beskikbaar by www. irs. gov/irb/2008-52IRB/ar10. Spesiale reëls verslagdoening van toepassing wanneer 'n NQDC plan is nie in ooreenstemming met artikel 409A (wanneer daar 'n 8220-plan mislukking 8221 was). Inkomste ingesluit kragtens artikel 409A van 'n NQDC plan is gerapporteer in die boks 1 en box 12 van Vorm W-2 gebruik van kode Z. kyk mededeling 2008-115. Die volgende voorbeelde gebruik klein dollar bedrae vir illustratiewe doeleindes. Maar die hoeveelheid berig in boks 3 van Vorm W-2 is altyd beperk deur die sosiale sekerheid inkomste loon basis (byvoorbeeld, 110100 vir 2012). Die term 8220 gevestigde 8221 in die volgende voorbeelde beteken dat die uitgestelde bedrag is nie onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Aan die ander kant, die term 8220 nie gevestigde 8221 beteken dat die uitgestelde bedrag is onderhewig aan 'n aansienlike risiko van verbeuring. Die voorbeelde aanvaar dat die NQDC plan is in ooreenstemming met artikel 409A, en dat bedrae wat uitgestel is onder die plan is nie includible in bruto inkomste soos dit uitgestel. Vir doeleindes van die voorbeelde, word aanvaar dat die gereelde betaling van die werknemer vergoeding vir indiensneming en lone vir belasting diens doeleindes behalwe in die mate van die uitstel van 'n gedeelte van die gereelde betaling resultate in 'n afname in lone. Voorbeeld 1: Uitstel wat onmiddellik berus (geen wesenlike risiko van verbeuring) met geen verdelings en geen vestiging van vorige jaar deferrals. Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in haar employer8217s NQDC plan. Die uitstel van 20 is gevestig op uitstel en daar was 'n werkgewer wedstryd van 10 onder die plan, wat ook gevestig. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Werkgewer wedstryd, gevestigde 10. Vorm W-2 Voltooiing Spesiale reël vir boks 11 van Vorm W-2 (verspreiding en uitstel in dieselfde jaar). As, in dieselfde jaar, is daar NQDC verdelings en daar is deferrals dat rapporteerbare in bokse is 3 en / of 5 (huidige of vorige jaar deferrals) van Vorm W-2, moenie klaar pak 11. In plaas daarvan, verslag oor Form SSA-131 die totale bedrag wat die werknemer verdien gedurende die jaar. Handig die SSA-131 aan die naaste SSA kantoor of gee dit aan die werknemer. Oor die algemeen, die deur die werknemer verdien gedurende die jaar van aanslag vir doeleindes van item 6 van vorm SSA-131 bedrag is die berig in die boks 1 van Vorm W-2 plus huidige jaar deferrals wat berus (werknemer en werkgewer porsies) minder uitkerings bedrag . Moenie dink voor-jaar deferrals wat vestiging in die huidige jaar. As daar 'n plan mislukking was, moet die blokkie 1 bedrag in berekening gebring word asof daar nie 'n plan mislukking. Voorbeeld 5: Uitstel wat onmiddellik gevestig en daar is uitkerings (geen vestiging van vorige jaar deferrals). Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in die employer8217s NQDC plan. Daar was ook 'n werkgewer wedstryd van 10. Die uitstel en werkgewer wedstryd is gevestig op uitstel. Daar was geen vesting van vorige jaar deferrals onder die plan. Gedurende die jaar, was daar totale uitkerings van 50 uit die plan aan die werknemer. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Werkgewer wedstryd, gevestigde 10 Distribution 50. Vorm W-2 Voltooiing Voorbeeld 7: Uitstel wat onmiddellik gevestigde en daar uitkerings (ook vestiging van vorige jaar deferrals en verdienste op die vorige jaar deferrals). Vir die jaar, die employee8217s gereelde salaris was 200, en die werknemer uitgestel 20 van die betaling in die employer8217s NQDC plan. Die uitstel is verleen op uitstel. Daar was vestiging van 100 van vorige jaar deferrals en 15 van verdienste op die 100 voor-jaar uitstel onder die plan. Gedurende die jaar, was daar totale uitkerings van 50 uit die plan aan die werknemer. Gereelde betaal 200 Uitstel, gevestigde 20 Distribution 50 Vesting van vorige jaar deferrals (100) en verdienste op die vorige jaar deferrals (15) 115. Form W-2 CompletionTaxation van Werknemer Stock Options Daar is twee tipes van werknemer voorraad opsies. nie-gekwalifiseerde voorraad opsies (NK) en aansporing voorraad opsies (ISOs). Elk heel anders belas. Beide word hieronder gedek. Belasting van nie-gekwalifiseerde voorraad opsies Wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen, is die verskil tussen die mark prys van die voorraad en die toekenning prys (bekend as die verspreiding) gereken word as gewone inkomste. selfs as jy jou opsies uit te oefen en voortgaan om die voorraad te hou. Inkomste is onderhewig aan betaalstaat belasting (Social Security en Medicare), sowel as gereelde inkomste belasting op jou van toepassing belastingkoers. Jy betaal twee tipes betaalstaat belasting: OASDI of Social Security wat 6.2 op verdienste tot die sosiale sekerheid voordeel basis wat 118500 in 2015 MI of Medicare - wat is 1.45 op al inkomste selfs bedrae wat tot voordeel basis oorskry. As jou inkomste vir die jaar oorskry reeds die voordeel basis as jou betaalstaat belasting op wins uit te oefen jou nie gekwalifiseerde voorraad opsies sal net die 1.45 toegeskryf kan word aan Medicare wees. As jou jaar-tot-datum inkomste is nie reeds meer as die voordeel basis as wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen sal jy betaal 'n totaal van 7,65 op wins beloop tot jou inkomste ten bate basis bereik, as 1.45 op verdienste oor die voordeel basis. Jy moet nie te oefen werknemer voorraad opsies streng gebaseer op belasting besluite egter in gedagte hou dat as jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies in 'n jaar waarin jy het geen ander inkomste uit te oefen, sal jy meer betaalstaat belasting te betaal as youll betaal as jy dit uit te oefen in 'n jaar waarin jy het ander bronne van inkomste en reeds meer as die voordelebedrag basis. Benewens die betaalstaat belasting, alle inkomste uit die verspreiding is onderhewig aan gewone inkomstebelasting. As jy die voorraad na oefening te hou, en bykomende winste buite die verspreiding bereik, is die addisionele winste belas as 'n kapitaalwins (of as 'n kapitaalverlies indien die voorraad afgetrek). Op Fairmarks Tax Guide vir Beleggers kan jy bykomende besonderhede oor belasting wat van toepassing is wanneer jy nie-gekwalifiseerde voorraad opsies uit te oefen vind. Belasting van aansporing voorraad opsies Anders as nie-gekwalifiseerde voorraad opsies, wins op aansporing voorraad opsies is nie onderhewig aan die betaalstaat belasting, maar dit is natuurlik onderhewig aan belasting, en dit is 'n voorkeur item vir die AMT (alternatiewe minimum belasting) berekening. Wanneer jy 'n aansporing voorraad opsie uit te oefen is daar 'n paar verskillende belasting moontlikhede: jy oefen die aansporing voorraad opsies, en verkoop die voorraad binne dieselfde kalenderjaar. In hierdie geval betaal jy belasting op die verskil tussen die mark prys op veiling en die toekenning prys jou gewone inkomste belastingkoers. Jy oefen die aansporing voorraad opsies, maar hou die voorraad. In hierdie situasie is die verskil tussen die toekenning prys en die mark prys word dan 'n AMT voorkeur item, so oefen aansporing voorraad opsies kan youll beteken betaal AMT (alternatiewe minimum belasting). Jy kan 'n krediet vir meer as AMT belasting betaal te kry, maar dit kan baie jare neem om te gebruik om hierdie krediet. As jy die aandele vir een jaar vanaf jou oefening datum te hou (twee jaar vanaf die toekenningsdatum van die opsie) dan die verskil tussen toekenning prys en die mark prys as jy die opsies te verkoop belas as langtermyn wins eerder as gewone inkomste, en as jou gewone belastingkoers oorskry jou AMT belastingkoers jy kan kry om 'n paar van die voorheen opgehoopte AMT krediet gebruik. Vir hoë inkomstegroepe, hou die voorraad vir die vereiste tydperk kan beteken om belasting te betaal op die wins op 15 teenoor 35, maar daar is risiko's aan hierdie strategie wat deeglik geëvalueer moet word. Belasting reëls kan ingewikkeld wees. 'N Goeie belasting professionele en / of finansiële beplanner kan jou help om die belasting te skat, te wys jou hoeveel you39ll het na alle belasting betaal, en leiding te gee oor maniere om tyd die uitoefening van jou opsies om die minste belasting moontlik betaal.

No comments:

Post a Comment